De ledenadministratie wordt beheerd door Anita Blok (ledenadministratie@mgr-feron.nl)
Aanmelden van nieuwe leden
Aanmelding Een aspirant (nieuw) lid mag standaard 3 keer kosteloos meedraaien tijdens de opkomst. De betreffende speltakleiding kan beslissen of deze periode verlengd moet worden. De leiding noteert de bij de eerste opkomst wel de gegevens van het aspirant lid voor noodgevallen. Het kan voorkomen dat de betreffende speltak vol zit. Dit zal aan het begin al worden aangegeven. Iedere speltak draagt zorg voor zijn eigen wachtlijst. Na deze periode en er is ruimte bij de speltak moet het inschrijvingsformulier op de website worden ingevuld: https://www.mgr-feron.nl/lid-worden/ Van dit formulier zullen de gegevens worden overgenomen in de ledenadministratie van Scouting Nederland, waarna het aspirant lid officieel lid wordt.
Adreswijziging
Adreswijzigingen (ook e-mail adres wijzigingen) kunnen worden doorgegeven aan de ledenadministratie via ledenadministratie@mgr-feron.nl Nb: ouders / verzorgers zijn verantwoordelijk voor het op de juiste wijze doorgeven van deze wijzigingen.
Afmelden van leden
Indien leden geen lid meer willen zijn van onze socuting vereniging dienen zij zich per e-mail uit te schrijven bij de ledenadministratie (ledenadministratie@mgr-feron.nl)